Bestelling plaatsen & wijzigen
Hoe bestelling plaatsen?
Shoppen op Kingaru.nl en kingaru.be is eenvoudig! Voor elk stuk dat je wilt kopen, selecteer je de maat en klik je op 'Bestellen' . Als je klaar bent met shoppen, kan je de stuks die je gekocht hebt, zien in jouw winkelmand door 'Mijn winkelmandje' aan te klikken rechts bovenaan de pagina. Mocht je je bedenken over de aankoop van een bepaald stuk, dan kan je het verwijderen uit jouw winkelmandje door op het - teken te klikken. Klik ten slotte op ‘Afrekenen’ om jouw bestelling te bevestigen.
Hoe Bestelling wijzigen of annuleren?
Oeps foutje? Als het pakje ons magazijn nog niet verlaten heeft, kan je je bestelling makkelijk aanpassen. Maar we zijn snel, waardoor er een grote kans is dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren of wijzigen. Lees hieronder wat je moet doen.
Bestelling wijzigen?
Naam of adres van je bestelling wijzigen? Onze klantenservice helpt je direct uit de nood. Bel zo snel mogelijk naar 085 06 40 490 of email hi@kingaru.nl.
Is je pakket al onderweg?
Dan kan je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de aanbieder van je pakket door dat je het pakket niet wilt hebben. Geen schrik, de aanbieder vindt dat niet erg. Nadat wij het pakket terug hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.
Heb je het pakket wel van de aanbieder geaccepteerd?
Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening. En terugsturen gaat gelukkig heel eenvoudig. Meer informatie over het retourprocesvind je op onze retourpagina.
Bestelling annuleren
Annuleren kan alleen als je bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Dus zorg dat je snel bent, want dat is het Kingaru team in het magazijn ook. Je geld krijg je binnen de 14 dagen terug.
Indien je hier verder vragen bij hebt, kan je onze klantenservice bereiken via: Bel ons op 085 06 40 490 of stuur een email naar hi@kingaru.nl
Tot snel.
Team Kingaru